سیستم تماس گیر خودکار

با استفاده از سیستم تماس گیر خودکار با گروهی از مشتریانتان به صورت کاملا اتوماتیک و زمانبندی شده تماس گرفته خواهد شد و برای آن‌ها یک پیام تبلیغاتی پخش خواهد شد یا آن‌ها را به یک سیستم نظر سنجی هدایت نمایید.

از سیستم تماس گیر برای ارائه  انواع  اطلاع رسانی های  صوتی از قبیل: تبلیغات صوتی گروهی، اطلاع رسانی موضوعات خاص و مهم، اعلام صوتی تبریک، سررسید اقساط وام تاریخ گذشته بانک ها و اعلام محصولات و خدمات جدید شرکت ها  و یا هر نوع پیغام صوتی دیگر استفاده نمود.   

سامانه تماس گیر هوشمند

شما میتوانید یک نیروی انسانی استخدام کنید که بتواند در طول شبانه روز به صورت مداوم با مشتریان و جامعه هدف تماس برقرار کرده و نسبت به ارائه اطلاعات به مشتریان اقدام نماید، که این امر دارای بار مالی زیادی است. از دیگر معایب این نوع بازار یابی می توان به عدم گزارش گیری دقیق از کار ، خطای انسانی و زمان بسیار زیاد جهت گرفتن شماره ها نیز اشاره کرد.
این سیستم بدون محدودیت زمانی و توقف،  قادر است در طول شبانه روز و بدون استراحت با مخاطبین شما تماس بگیرد. انجام این تعداد تماس از عهده نیروی انسانی خارج  می باشد. اتوماسیون بخش تماس گیری شرکت به صورت اتوماتیک می تواند به شدت هزینه های شما را کاهش دهد.

 

قابلیت زمانبندی برای اجرای تماس خودکار

به راحتی یک زمان مناسب را انتخاب نمایید تا کمپین شما در آن زمان شروع به کار خود نماید .

مشاهده سوابق تمامی کمپین های تماس خودکار

مشخص کردن شماره تلفن ها در سیستم تماس گیر خودکار

نحوه عملکرد سیستم تماس گیر خودکار

مهم ترین بخش، پیگیری و مشاهده نتیجه عملکرد کمپین ها خواهد بود.  شما می توانید گزارش تمامی کمپین های خود را بر اساس وضعیت این کمپین ها داشته باشید و جزییات آن را مشاهده کنید. به راحتی متوجه خواهید شد که کدام یک از تماس ها با موفقیت برقرار شده اند و کدام تماس ها به چه دلیلی برقرار نشده اند.

شماره های تماس مخاطبین شما در فایل اکسلی جمع آوری شده و وارد نرم افزار می گردد . این شماره تماس ها می توانند شامل لیست مشتریان قبلی شما بوده و یا اینکه به صورت اتفافی توسط خود سیستم و بر اساس برنامه ای که شما مشخص می کنید ایجاد گردد . 

بر اساس برنامه تنظیمی شما و با مشخص ساختن تعداد خطوط تلفن متصل به سیستم ، بر اساس زمان بندی شروع و پایان ، سیستم شروع به تماس می نماید . این تماس ها بر اساس تنظیم شما ، می توانند تا انجایی ادامه داشته باشند که مخاطب تماس شما قطعا پاسخ گوی تماس تلفنی شما باشد . به محض شنیدن تن صدای مخاطب ، پیغام صوتی پخش می گردد .

تعرفه ارسال پیام صوتی

پنل 1 ماهه

قیمت پنل : 50000 تومان

تعرفه هر 30 ثانیه پیام صوتی:

108 تومان

پنل 3 ماهه

قیمت پنل : 120000 تومان

تعرفه هر 30 ثانیه پیام صوتی:

101 تومان

پنل 12 ماهه

قیمت پنل : 445000 تومان

تعرفه هر 30 ثانیه پیام صوتی:

92 تومان

پنل دائمی

قیمت پنل : 950000 تومان

تعرفه هر 30 ثانیه پیام صوتی:

80 تومان

سیستم تماس خودکار و پیام صوتی مناسب چه سازمان هایی می باشد؟

تمامی سازمان هایی که به نحوی به دنبال ایجاد یک کانال ارتباطی خودکار و دائمی با مشتریان و مخاطبان خود هستند، به این محصول نیاز خواهند داشت. اگر تمایل دارید تا پیام تبلیغاتی به صورت خودکار و در زمان های معین برای مخاطبین شما ارسال شود و از این طریق به راحتی عمل بازاریابی را به دقیق ترین شکل ممکن انجام دهید، تماس خودکار بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.

شما می توانید اطمینان حاصل کنید که با تمامی شماره های دلخواه شما تماس گرفته خواهد شد و وضعیت تمامی تماس ها را مشاهده کنید که کدام تماس موفقیت آمیز بوده و کدام یک ناموفق بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0319100930 تماس بگیرید یا از صفحه تماس با ما دیدن فرمایید.

Snapshot_۲۳-۱۲-۰۵_۲۲-۴۷-۱۸