کسب‌وکارت رو آنلاین کن و ۲۴ ساعته بفروش

طراحی وب سایت

گروه رایکا با طراحی وب وسایت ریسپانسیو (واکنش‌گرا) و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

مراحل طراحی سایت در رایکا​

مراحل خدمات طراحی وب سایت به این صورت است که در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان رایکا تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود. در ادامه مشاوره فنی، توسط کارشناسان یا مدیر طراح انجام می‌شود. جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت بررسی می‌گردد. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با گروه رایکا دعوت می‌شوند.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد.

پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی وب‌سایت رسما توسط گروه رایکا وارد فاز اجرایی می‌شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم‌ اجرایی قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی می‌شود.

تغییر یا بهینه سازی سایت شما

در صورتی که وب سایت دارید ولی نیاز به هرگونه تغییر یا بهینه سازی دارید میتوانید با شماره 03191003930 تماس بگیرید کارشناسان وب سایت شما را بررسی کرده و نتیجه را ارائه می دهند.

طراحی هوشمند

طراحی وبسایت با رعایت اصول، کاملا مدرن و بروز

تجزیه و تحلیل گوگل

آنالیز داده ها و رقبای حوزه کاری و تدوین استراتژی

اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن با قابلیت اتصال به وبسایت و انتشار در مارکت ها

سئو داخلی و خارجی

انجام خدمات بهینه سازی و رفع خطاهای وبسایت

نمونه سایت فروشگاهی

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، لطفا فرم زیر را پر کنید.

نام سایت مدنظر خود را بنویسید (مثلا رایکا)
آیا در حال حاضر سایت دارید؟(ضروری)