آژانس دیجیتال, تبلیغات, دیجیتال مارکتینگ, طراحی گرافیک, طراحی وب

سئو یا بهینه سازی وبسایت چیست

سئو یا بهینه سازی وبسایت چیست

این سوالی است که ذهن بسیاری از سئوکاران و بازاریابان دیجیتالی را درگیر خود کرده است. بیش از یک و نیم دهه است که سئو وجود دارد و اکنون سهم عظیمی از بازدید موفق سایت ها از سئو به وجود آمده اند.

سئو یا بهینه سازی وبسایت چیست

پس از طراحی وب سایت مهمترین اقدام انجام خدمات اصولی سئو توسط تیمی مجرب و با تجربه هستش که باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر برند و کسب و کار شما بشه.

بر طبق تحقیقاتی که BrightEdge بر روی سئو انجام داده است، جستجوی ارگانیک بزرگترین عامل ایجاد ترافیک وب سایت برای اکثر بخش ها و یکی از اجزای مهم درآمد و فروش است. قدرت سئو برای همه مدیران شرکت ها مشخص شده است.

جستجوی ارگانیک

جستجوی ارگانیک همان جستجویی است که کاربر از طریق جستجوی کلمه کلیدی در موتور جستجو انجام می دهد. شانس بازدید وب سایت شما زمانی بالا است که ایندکس صفحه سایت شما بین 5 جایگاه اول باشد. پنجاه و سه درصد از مراجعه به وب سایت ها از طریق جستجوی ارگانیک انجام می شود (منبع: گزارش BrightEdge). جستجوی ارگانیک با بیشترین میزان بازدید بیشتر به وب سایت ها می رسد.

سئو و بهینه سازی وبسایت چیست

میزان اهمیت جستجوی ارگانیک

به طور متوسط ​​، 83 درصد از ترافیک موتورهای جستجو از طریق سئو (SEO) و 17 درصد از طریق جستجوی پولی حاصل می شود (منبع: داده های داخلی BrightEdge).

تمرکز بر جستجوی ارگانیک

حتی اگر جستجوی ارگانیک بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص دهد، بیشتر شرکت ها هزینه بیشتری را صرف جستجوی پرداخت شده می کنند. جستجوی پولی دارای 15٪ از جستجوی وب در سال 2019 بود.

ترافیک بلند مدت

در حالی که سئو به سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد، اما رتبه ای که با سئو و بهینه سازی بدست می آید پایدار می باشد.

هم ترازی کانال های تبلیغاتی

بازاریابی زمانی بهترین عملکرد را دارد که همه کانالها روی یک پیام همسو باشند – از جمله جستجوی ارگانیک. ترازبندی چند کانال نتایج را در همه کانالها بهبود می بخشد. منظور از کانال ها روش های مختلف تبلیغات برند شماست.

برندسازی

موفقیت در جستجوگرها سهم بزرگی از برند سازی را دارد چرا که کاربران بیشتر به رتبه یک گوگل اعتماد کرده و برند آن را به خاطر می سپارند.

نرخ تبدیل بالاتر سئو

ترافیک جستجوگرها اغلب به دلیل اینکه رتبه بندی اغلب اعتماد موتورهای جستجو را جلب می کند ، بهتر از کانال های دیگر تبدیل می شوند. اگرچه جستجوی پولی به سرعت نتیجه می دهد ، اما فاقد اصالت است و بنابراین باید با استراتژی های SEO نیز مرتبط شود.

سئو پا به پای شبکه های اجتماعی حرکت می کند

سئو و بهینه سازی همزمان با رسانه های اجتماعی کار می کند. برخی از سوالات نسبت به “نتایج تازه” و سیگنال های اجتماعی حساسیت بیشتری دارند، که می تواند موقعیت نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار داده و تعیین کند. رسانه های اجتماعی

به شکل آنلاین حضور برند شما و بازگشت بازدید به سایت شما کمک می کنند.

تحلیلی نگاه کردن به سوالات کاربران

تحقیقات جستجوگرها به شما امکان می دهد علاقه و قصد کاربر را درک کرده و محتوایی بسازید که سوال کاربران را پاسخ بدهد

تولید محتوای با کیفیت

تمرکز بر سئو، شما را به سمت تولید محتوای مفید و مرتبطی که مردم می خواهند به اشتراک بگذارند هدایت می کند. محتوایی که  آنقدر مفید است که توسط کابران به اشتراک گذاشته می شود.

جهانی شدن SEO

دارای گستره جهانی است و حتی می تواند ترجمه و محلی سازی پویایی را فراهم کند که می تواند مشتریان جدید و غیر منتظره ای را از گوشه گوشه جهان به وجود آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *